Hur kan tiden bara försvinna ifrån mig

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

En hel del bilder sen senaste ❤️ 

Herregud vad tiden springer iväg och herregud vad snön har försvunnit på dessa två veckor sen vi hördes sist?! Sjukt!
Jobbar hela veckorna, vi har börjat riva altanen, vi har varit ute hos farmor i finvädret, ätit våfflor och andra gången firade vi hennes födelsedag. Vi har haft grillpremiär, mami och lillsis har hängt här en del, vi har varit ute mycket, gjort en storbeställning från glassbilen och ätit massor av glass. 
Ikväll har mami och lillsis varit här och hängt, J jobbar kväll så han och lillen är ledig imorgon, så lyxigt för dom. Själv jobbar man hela dagen sen vet jag inte vad vi ska göra på kvällen, äta tacos och ha fredagsmys i vanlig ordning antar jag. 
Nä, nu ska jag snart gå och mysa ner mig med lillen, vi hörs.
Kommentera inlägget här: