Måndag

(null)
INGET KLÅR EN LEDIG MÅNDAG.
Alltså det är så obeskrivligt skönt att va ledig en måndag, när alla börjar jobbveckan så är man själv ledig, det måste jag säga är de posetiva med att inte jobba mån-fre haha. 

Igår vaknade jag upp med minstingen vid 6, vi myste tillsammans fram till resten av huset vaknade vid 9. Sen hängde jag kvar hos mami hela dagen, vi fick middag där och nästan hela familjen var samlad, mys!! 
Idag har jag som sagt varit ledig, vaknade dock redan innan 7 imorse, inte så konstigt egentligen då jag somnade vid 8 igår kväll, hehe.. Jaja, har varit hos frissan en sväng då färgen hade släppt litegrann sen har jag hängt hos mormor och morfar, åt lunch och kaffe på det, bästa. 

(null)
Tog mig sedan äntligen ut på en prommis och ack så skönt det var, fattar inte varför det ska vara så svårt att ta sig ut när det är så skönt när man väl är ute.
Nu har vi nyss ätit middag och diskat undan, så ska snart pallra mig mot Anjelita för lite häng innan sängen kallar igen. 
Kommentera inlägget här: