Söndag

(null)
Söndag igen och lika tråkigt varje gång när hemresa väntas. Menmen, längtar lite att få komma hem nu då mitt mående har varit kasst hela helgen. Fredagen var vi ute och körde skoter, men kände ba hur irriterad jag var och orkade ingenting då kroppen bara värkte. Vi kom tillbaka för lunch och sedan lite afterskii, vid 6 när vi var tillbaka i stugan igen så slocknade jag, vaknade vid 12, gick upp och  åt sen somna jag om till 7 igen, sinnes. På lördagen for vi ut allihopa på skotrarna, landade på fjället, gjorde lunch och hade det gött. Väl tillbaka låg vi och dega fram till middagen, åt middag och sen slockna jag i soffan vid 8, vaknade vid 10 och gick sedan och la mig vid 11 haha.. Inte gjort mycke annat än sovit denna helg. Idag vaknade jag upp med hemskt ont i halsen, så Jesper for ut ensam, tänkte att det är onödigt att bli ännu sämre om jag far ut. Nä, packa ihop sen är det nog inte långt kvar tills vi rullar hemmåt.
Kommentera inlägget här: