Onsdag

(null)
(null)
(null)
Såhär såg min lördag ut, huur drömmig?!
Vi hyrde vattenskotrar med Linus och Emma och spenderade hela dagen och kvällen i stugan och drack även en hel del drinkar.

I söndags var jag sååå bakis så sov hela dagen/kvällen, var endast vaken för att äta typ haha..

(null)
I måndags fyllde min gudson/favorit lillkille år, han blir redan 9(!!!!!) år, det är helt sjukt vad tiden går fort! Så vi firade honom på dagen sen hängde vi hos mami på kvällen.

På tisdagen hängde jag med Anjelita på stranden nån timme innan jag börja jobba klockan 14. Och vilken helvetes kväll, det är oringen här i övik och vi hade så extremt med folk, ville bara lägga mig och gråta, usch alltså.

Jaja, idag är det onsdag och jag jobbar 7:30-15:30, sitter på lunch nu så ska strax kliva upp och jobba igen. En dag till sen går jag på 11 dagars ledigt, äntligeeeeen.
Kommentera inlägget här: