Eminem

(null)
Alltså vilken gårdag 🖤

Hämtade upp syrran vid 8, när hon sätter sig i bilen så frågar jag henne om hon vill veta vart vi ska. (Självklart ville hon det) Hon fick ett paket och i där låg Eminembiljetter, alltså hennes min när hon fick se dom var oslagbar, hon hade verkligen ingen aning och det var så roligt att få överraska henne!! Vi började vår resa mot Stockholm och vid halv 3 var vi framme, vi checkade in på hotellet och började göra oss iordning. 

(null)
Vid 16 tog vi pendeln till Solna för att möta upp våran bror och syrrans släkt på hennes pappas sida, vi drack lite bärs och åt innan vi rörde oss mot Friends. 

(null)
Vi dansade på våra sittplatser och sjöng tills rösten var obefintlig, så roligt!! Då jag och syrran hade sittplatser själv så mötte vi sedan upp gänget igen efteråt, vi gick och käkade sen drog jag och sis oss tillbaka mot hotellet. Vi landade i säng vid halv 2 och jag har sovit sjukt dåligt då jag har dragit på mig en förkylning + att halsen är helt förstörd haha.. Men syrran sover fortfarande så hoppas hon vaknar snart för är fett taggad på hotellfrulle!!! Sen är väl planen att vi ska shoppa innan vi måste rulla hemmåt igen. 

(null)
Men magisk gårdag, var värt varenda öre!
Kommentera inlägget här: