Torsdag

(null)
Var hos frisören i måndags, alltid lika nöjd när jag kommer därifrån, håret år lite ljusare, lite kortare och så mycket fräschare, lovely.

Annars så har jag endast jobbat denhär veckan och inte hunnit så mycket annat. Mändagen 14-22:30, tisdag 7:30-15:30 sen for vi till mormor en sväng med blommor för hon fyllde år sen vidare till sidensjö för att sälja iväg skotern, och han blev såld, så skönt!! Nu ska jag leta en ny. Igår jobbade jag 7:30-14:00 på uh sen mötte jag upp Anjelita för fika och skitsnack innan jag började jobba 17 på allstar. Idag är jag ledig(!!) så tänkte att detta skulle bli en effektiv dag med städ, tvätt, handling osv, men ja.. kl är kvart i 1 och jag ligger fortfarande i sängen, haha. Jaja, ska iaf fara och handla nu och sen har jag tid hos tandläkarn, få se vad jag mer hinner innan Agnes kommer för middag och skitsnack, ledig dag när den är som bäst va. Nä, måste rappa lite, vi hörs!
Kommentera inlägget här: