Torsdag

(null)
Såhär har det sett ut hela veckan, jobb och kaffe.

Måndag så jobbade jag 7:30-15:30, sen hängde jag hos syster några timmar. 
Tisdag jobbade jag 5:30-14, sen gjorde jag inte mycke alls fram till pappa hjälpte mig att bogsera bilen till verkstan, sen fick jag middag hos mamsen.
Onsdag hoppade jag in och jobba 7:30-15:30, sen for jag och fixade fransarna och efter for jag ut till farmor min, fick middag och vi kikade bilder på farfar och mös, allra bästa som finns 🖤
Idag är det torsdag, hoppat in och jobbar idag också, jobbar 7:30-15:30 sen ska jag möta upp Linnea för middag och skitsnack!! 
Pojken är i åre och jag saknar honom så mycket just nu, usch vad jag vill och behöver ha honom hemma. Men får se de posetivt, när han kommer hem i helgen så far han inge mer!!

Back to work, vi hörs!
Kommentera inlägget här: