Helg

(null)
Hejhallå! Min fredag var sååå bra, helt perfekt. Slutade jobbet halv 4, skyndade mig hem och bytte om innan syrran kom och hämtade upp mig. Hon fick av mig i födelsedagspresent en middag och bio så vi drog oss mot allstar för att käka och efter drog vi oss mot bion och såg "bad moms 2", sjukt rolig! Välbehövlig dejt med min fina syster, som jag älskar henne och den relationen vi byggt!
Var hemma redan strax efter 8 och direkt kom Agnes med ost och kex för att prata ikapp över lite vin, slutade med att vi hamnade på krogen och dansa vilket vart ett perfekt avslut på en perfekt kväll! Så glad att hon hörde av sig och så glad att få umgås med henne igen, har saknat det något så fruktansvärt.

(null)
Imorse vakna vi vid 9, efter 10 nångång satt vi oss i bilen och drog mot härnösand, gick på dollarstore och sen åt på donken, självklart är en mcflurry obligatoriskt om man är där! Vid 1 drog vi oss hemmåt igen efter några kronor fattigare. Nu är vi hos mamma och hänger, ska få middag här och sen blir det väl vara mys, gud vad jag älskar att va ledig på helgen!
Kommentera inlägget här: