Måndag

Hejsan, helgen har bestått av jobb och mys typ, har gått och blivit påväg att bli sjuk eller vad man ska kalla det haha? Nemen har fått ont i halsen, mest på natten men känns även på dagen, och det är alltid så det börjar när jag blir sjuk. Det får bara inte hända, inte nu, inte denhär veckan!!! Vi far liksom till göteborg på torsdag och ska ha årets bästa helg och jag kan inte vara sjuk då, hur hemsk vore inte det?!

Jaja, idag skulle jag egentligen jobba, men fick lov att hoppa in och jobba igår och eftersom jag börjar bli sjuk så ville jag inte anstränga mig mera så bytte bort det, var nog ett smart val av mig hoppas jag. Så har ätit lunch med Linnea idag och gjort nåra ärenden bara. Har sån spring i bena just nu, vill bara fara på gymmet och köra allt men nä, här ligger jag och gör ingenting istället, menmen. Nä, ska börja kolla ut lite kläder och så inför helgen och börja packa litegrann, vi hörs.

Kommentera inlägget här: