Jul

(null)
(null)
(null)
(null)

Hej, jul har varit och det var en mysig sådan, fick en massa fina julklappar! Min familj skämmer bort mig så mycket alltså, men jag är så tacksam över vad jag fått och att få vara ledig över 2 dagar och bara mysa, umgås och skratta med dom är oslagbart. Juldagen bestod av mat hos mormor och morfar innan jag började jobba 18 och jobbade till 03. Annandagen sov jag bort tills jag skulle börja jobba 16, jobbade även då till 03. Är så trött idag, sovit säkert mindre än hälften av vad jag egentligen behöver nu under 2 veckor, helt sinnes vad jag är ur spår. Menmen.. 
(null)

Nu ska jag byta om och gå och fixa fransarna hos Sanna, sen jobbar jag 14-22:30 på uh för omväxlingens skull och sen går jag på en massa dagars ledighet vilket är sååå välförtjänt efter att jag jobbat dag ut och dag in nu en bra tag. Nä, nu måste jag skynda mig, vi hörs!
Kommentera inlägget här: