Slowly back on track

Det har väl inte hänt så överdrivet mycket sen jag blogga sist. Men har försökt hållt mig sysselsatt och inte alls tänkt nånting vilket tror jag är bra för min del. Fredags var det sommarfesten med mina babes, lördag drog jag och Anjelita på summer in the park och sen när de sluta sprang vi ner fulla och glada på sommarfesten en sväng. Söndagen bestod utav jobb, stängning dessutom, så hann ingenting annat den dagen. Igår måndag drog jag en sväng på uh med min fina syster innan 3 timmars jobb väntade, sen for jag till Agnes där även Malin var. Blev bjuden på mat och sen såg vi på film och mös litegrann, välbehövligt! Idag har jag sovit bort halva dan till att börja med, är ledig men har hela dagen fullspäckad med att tvätta, packa osvosv! För imorgon väntas ett 8timmars pass innan jag och syster ska köra ner till Stockholm!!
Kommentera inlägget här: