:o

åh vad jag är less.. :(

iaf.. igår så var jag med emma och simon, vid 8 for vi till coop och köpte chips, dricka och godis. hahah, man kunde tro att de va typ te 10 pers elr nå hehe (a)
sen när vi kom hem så titta vi på ''step up''. asbra, fast vi såg inte klart den, då börja vi se ''brüno'' fast vi såg 1 min typ sen orkade vi inte se den för den var på eng och ingen text. haha. då såg vi ''linas kvällsbok'' HAHAH..
sen typ vid 12 gick jag hem.

idag vakna jag 10 i 11, elr blev väckt då, lite panik elr vad?? sprang upp, åt frukost, gjorde mig i ordning sen gick till bussen halv 12, fast då fick jag åka me emma istället å a. vi for te stan å typ dela ut dom där jävla 300 lapparna :o de tog ba en timme, hehe. men från början var de typ aspinsamt, sen typ gav man ba och så. hahaha.
nu sitter jag här och gör inte mkt. ikväll, elr typ vid 5-6 ska vi till farmor och fira morsdag, de ä ju imorn men farmor kan inte då för hon måste förbereda sig inför sjukhuset på måndag :( jag hoppas dom hittar felet!
aja, ska väl göra nåt nu, inte för jag orkar de men a.
återkommer.

Kommentera inlägget här: