haha ^^

hade lite tråkigt så jag gjorde ett test :P

1. Vad är det första du lägger märke till hos en kille?
Ögonen i skenet av de levande ljusen.
Skrattet och de snuskiga historierna han kan dra.
Kläderna, de säger väl allt?
Vad han säger och hans kroppsspråk. [x]

2. Vad krävs för att han ska få träffa dina föräldrar?
Att vi har varit tillsammans i minst ett par månader.
Inget särskilt. [x]
Att han har ärliga avsikter.
Att han kan chockera dem tillräckligt.



3. Vilka fritidsintressen ska han definitivt hålla sig borta från?
Body building.
Frimärkssamling. [x]
Ravefester eller liknande där det är för mycket folk.
Farliga sporter som t ex kick-boxning.



4. Vilken klädstil ska han ha?
Kavajstuket med snygg skjorta till.
Jeans, t-shirt och gympadojor. [x]
Skinnjacka, slitna jeans och boots eller kängor.
Någon märkeströja som matchar den sportiga stilen.



5. Vilken kroppsdel måste vara perfekt?
Händerna.
Stjärten.
Ansiktet.
Hm... just det... [x]



6. Vad ska han bjuda på när ni ska se en bra actionfilm tillsammans?
Grillchips och inget annat.
Lite jordnötter, lite ostbågar och eventuellt lite popcorn.
Vanliga potatischips och minst två olika dipsorter. [x]
Popcorn som han själv har poppat.



7. Hur ska han äta jordnötter för att du ska bli imponerad?
Han ska lätt kunna få in en hand full av jordnötter i munnen.
Han ska kasta upp dem i luften och fånga dem en och en med munnen. [x]
Diskret och tyst. Man ska inte kunna höra att han äter.
Fort och snabbt - utan att behöva dricka något.



8. Vad vill du att han ska säga till dig efter er första natt tillsammans?
"Jag älskar dig". [x]
"Tack för en underbar natt".
"Vad söt du är".
"Du är den bästa jag hittills har varit med".



9. Vilken tidning ser du gärna på hans toalett?
Kalle och Hobbe eller någon annan serietidning. [x]
Hustler, Playboy eller någon liknande tidning.
PC och Mac Magazine.
Amelia, Veckorevyn eller något annat som även jag kan läsa.



10. Hur ska hans egna kompisar vara?
Roliga.
Tråkiga, så att han vill träffa mig oftare.
Spännande. Man ska aldrig kunna veta hur dagen ska sluta. [x]
Det spelar ingen större roll. Huvudsaken är att min kille tycker om dem.



11. Hur ofta vill du att han ska höra av sig till dig när ni inte ses?
Han ska ringa minst tre gånger om dagen.
Han ska ringa en gång om dagen.
Ingen gång. Vi ses ju snart igen.
Så ofta som möjligt. [x]



12. Hur ska en helkväll se ut för att du ska ha skoj?
Vi ska sitta och mysa på en restaurang, äta gott och njuta av de levande ljusen.
Vi startar på en pub, går sen till en annan för att därefter gå ut och dansa.
Vi stannar i sovrummet.
Vi ser en bra film på tv och håller om varandra. [x]



13. Om han skulle vilja göra slut, hur vill du då helst att han gör det?
Han ska säga det till mig samtidigt som han ser mig i ögonen och förklarar varför. [x]
Han ska be någon av mina kompisar att säga det, får då kan de samtidigt trösta mig.
Jag vill att det ska rinna ut i sanden. (Att man träffas mindre & mindre.)
Brev! För jag vill inte visa hur ledsen jag blir.



14. Vad vill du ska hända honom om han gör slut och du inte vill?
Att han drabbas av någon sjukdom i ansiktet.
Att han blir olykligt kär resten av livet.
Fattigdom och elände.
Ingenting. Jag mår ju inte bättre av att han mår dåligt. [x]



15. Var någonstans tror du själv att du hittar din drömprins?
I plugget. [x]
På dansgolvet.
Bland mina kompisar.
På fotbollsplanen.

Kommentera inlägget här: