Fredag

(null)
Idag är det fredag, min enda lediga dag denna vecka och det firar vi med att gå in i v.28 ❤️

Vad har hänt på senaste då? Förra helgen var det finväder och vi kikade på fotboll, firade Jespers moster och blev bjuden på mat hos far min, mysigt. Denna vecka har jag bara jobbat och jobbat, måndag dag, tisdag frukost, onsdag dag och torsdag kväll, var en sväng på tjejkvällen på stan med Elina i onsdags, det var trevligt. Torsdag var jag barnvakt åt mina småttingar innan jag började jobba, så mysipys. 
Idag sov jag till 8 nångång, sen åt jag frukost framför tvn i vanlig ordning innan jag gjorde mig iordning och for ut till farmor där jag nu är. Hon har bjuppat på favvopastan till lunch och nu ska vi fika innan jag ska bege mig hemmåt för att säga hejdå till min prins som far till fjälls över helgen.. igen. Ikväll är jag bjuden på middag hos moster o mor min, känns väldigt konstigt att säga men dom bor ihop just nu så haha. Sen blir det nog spelkväll med lillsis och kusin tror jag innan det blir en tidig kväll då jag börjar 7 imorgonbitti. 
Nä, nu ska jag fika med min gosfarmor, vi hörs.
Kommentera inlägget här: