Lillens första resa

(null)
(null)
Vi har världens snällaste bebis!! ❤️

Hejhallå, i skrivande stund så sitter vi i bilen och har precis passerat Uppsala. Imorse vaknade vi vid 6, gjorde oss iordning och packade färdigt sedan nångång efter 8 började vi rulla, jag, J och lillen, mot stockholm. Vid 10 var vi framme i Sundsvall, där stannade vi för att vänta in mamma, mormor, morfar, moster och lillsis som var en timme bakom oss, vi passade på att gå på Lager 157 så jag kunde köpa mig ett par jeans då inga av dom jag äger passar nu efter graviditeten, så tänkte att jag köper där då dom är billig och jag ska ju komma i mina gamla tillslut!! Jaja, dom anslöt runt 11, då käkade vi och rullade sedan vidare. Vi har stannat 2 ggr sen dess för pisspaus och mat/blöjbyte för lillen så nu kan vi förhoppningsvis rulla hela sista biten utan paus. Vi har ju verkligen världens snällaste bebis, varit vaken endast 1 timme sen vi for imorse, sjukt.
Annars då, vi ska bo på en camping, det är det vi har planerat haha, och gå på grönan såklart! Sen får vi väl se vad som händer, men så mysigt att få komma iväg med min släkt, brukar ju annars alltid jobba när dom ska åka iväg osv. Nemen vi hörs!
Kommentera inlägget här: