Förberedelser

(null)
Det var detta jag skulle visa för någon vecka sedan, haha. Mamma och lillsis var ju här och hjälpte mig bygga ihop spjälsängen, så mysigt att vakna upp och se den varje morgon!!

(null)
Såhär ser det ut just nu, har ju börjat tvätta lillens kläder, så mysigt!! Så ännu en maskin är startad och detta ska börja packas in i lillens byrå. Annars så blev det en lång sovmorgon idag, sov så dåligt inatt så orkade inte upp fören efter 10, hade säkert kunna legat längre men hade tid hos barnmorskan halv 11. Allt var bra med lillen och mig så det är så skönt att veta varje gång man går därifrån. 
Nu har jag nyss tryckt i mig brunch, vart väldigt sent haha. Och kikar ikapp lite youtube, orkar inte mer idag alltså, ska ligga här även fast det är jättefint väder, får se om det blir att ta sig ut när J kommer hem. Nä, vi hörs!
Kommentera inlägget här: