Året som har gått

2017
Det har hänt mycket under detta år som har gått..
(null)
Jag har ätit oändligt mycket frukostar, det är vad som får mig att bli motiverad att kliva upp på morgonen, det är de allra bästa jag vet i alla sorter.

(null)
Det har blivit en massa fika på stan, en hel del luncher, middagar ute och vi gjorde våra första smörgåstårtor någonsin!

(null)
På tal om mat så är burgare största favoriten, det kan väl ingen har missat? Dessa är nog bara en 5e del av vad jag ätit detta år..

(null)
Alla dessa mil vi kört till fjälls, alla leder och fjäll vi besökt, alla timmar på skotern, det är nog bland de bästa med året.

(null)
Ett x antal timmar på gymmet har det även blivit, vilket ingen kan ha missat.

(null)
Och oääändligt många timmar på jobbet har de också blivit, inte konstigt då jag gått från 1 jobb till 3. Vilket ingen kan ha missat heller då det är där jag spenderar nästan all min tid. 

(null)
En vän har gått bort vilket tagit otroligt hårt på mig psykiskt, det har nog varit jobbigare än jag tänkt och det har varit många dagar där livet har varit en stor fråga i mitt huvud. Usch vad jag saknar honom

(null)
Kaffe har varit en räddare i nöden många dagar när det har varit tidiga morgonar och sena kvällar/nätter. Detta år har inte alls varit toppen för mig, det har varit så många branta backar att ta sig upp för och jag har aldrig haft detta mående förut så jag har inte riktigt vetat hur jag ska hantera det. All stress och alla dessa panikattacker är skrämmande för mig, men jag försöker att ta mig ann mig själv och försöka hitta lugnet bara så brukar de börja lösa sig.

(null)
(null)
Sen alla dessa underbara vänner jag har, utan dom hade livet inte alls gått uppåt, men med dom så är livet mycket bättre och det är alltid ett leende på mig när jag är med dom. Ni har förgyllt 2017 på ett sånt bra sätt

(null)
Vi flyttade till en riktig drömlägga mitt i stan, drömmigt

(null)
Jag har hängt med mina favvobarn ett x antal gånger, utan er hade jag nog hellre gått i ide i år.

(null)
Sen min prins, du är mitt solsken i mörkret alla dessa dagar, 2018 fortsätter vi bara ett nytt kapitel i vårat liv tillsammans.

2018 ska bli bättre, jag ska hitta tillbaka till mig själv och göra allt jag gör bara för mig själv och inte för någon annan. Jag ska ta avstånd från negativitet och dra mig till det posetiva. Det är kanske bara en ny dag, men på något sätt känns det som man kan göra en lite nystart när ett nytt år börjar. Det ska bara bli bättre och jag ska bara bli lyckligare, punkt.
Kommentera inlägget här: