Ännu en sömnlös natt

Jag håller på att bli galen, håller på gå i taket, jag är van att sova minst åtta timmar per natt, men sen vi flytta/en vecka tillbaka har jag sovit max 6 timmar per natt, och då vaknar jag även 1/2 ggr per natt också. Jag är så trött i kropp och knopp, förstår inte varför den kämpar emot, dehär är de värsta jag vet när jag inte får alla timmar jag behöver, känner mig inte alls lika glad som jag brukar osv, usch.


Jaja, igår jobbade jag fram till 14:30, åkte hem och fixade mig sen vare bara säga hejdå till älsklingen som åkte till fjälls och jag åkte till pappa, vi skulle nämligen fira min lillasyster som fyller 15 på söndag. Så vi började förbereda mat och så innan gästerna kom vid 6, mysig kväll. Somnade inte fören vid 1 nångång, vaknade vid 5 pch var vaken ett bra tag innan jag somnade om och vaknade strax före 7 och kunde inte somna om, hör ni hur galet dehär låter?! Asså.. Nu ska jag kliva upp och göra mig iordning, syrran kommer och hämtar mig om en timme och då åker vi på ikea, woop, har så mycket att inhandla, så roligt!

Anonym:

Vars har ni fått lägenhet ?

Kommentera inlägget här: