Woho friday

Hejsan! I onsdags hängde vi i sidensjö, sola bada och åt haha. Senare mot kvällskvisten for jag till Anna får ost, kex och vinmys, Eve kom också och slutade med att vi hamnade på krogen efter alldeles för många glas vin haha, men riktigt rolig kväll blev det! Igår for vi ut till stugan och fira kusin min som fyllde 21, blev smörgåstårta och alldeles för mycket fika! For sedan vidare mot stan, mötte upp Linnea för shopping och mat, efter vi käkat mötte vi upp Emma, Emma och Sanna för minigolf, självklart förlorade jag men det var väl kul ändå haha! Idag är det fredag, ska alldeles strax klä på mig osv innan jag ska möta upp födelsedagsbarnet Emma och även andra Emma för en visit på systemet och sedan handla inför ikväll, blir firande med ett helt gäng och är sååå taggad, blir nog toppen!

GRATTIS NYBERG!!

Kommentera inlägget här: