-

När tankarna går från de ena till det andra och man vet inte vart man själv ska he sig. Man vet bara inte hur vad när och allt dess ting. När man vill sätta alla sina tankar i en mening, i en mening där så många kan förstå. Varför, därför, så många frågor så lite svar. I en värld där så många ord finns, i en värld där så många människor kan sätta ord på allting, i en värld där jag inte ens kan uttrycka mig i en mening. Hur jag än vänder och vrider på hela mitt liv så får jag inte ut orden, orden som skulle få er att förstå, förstå vad jag ens håller på med.
''You're the voice i hear inside my head, the reason that I'm singing writing, I need to find you, I gotta find you. You're the miss and peace I need, the song words inside of me, I need to find you, I gotta find you.''
Haha va gör jag
Kommentera inlägget här: