måndag

har typ nyss kommit hem :)
eller det var en timme sedan men men,
vem bryr sej liksom? ;p
haha
i skolan idag så har vi haft;
8.10-8.30, loggbok
8.30-9.20, språk
9.20-9.40, rast
9.40-10.40, matte
10.40-11.00, rast
11.00-11.40, sv
11.40-12.40, lunch
12.40-13.55, so
sen sluta vi ;p
haha, vi slutar igentligen kl 20 över 2
men våran so fröken var inte där
så vi hade svenne
så vi fick sluta tidigare :D
yeah
så nu sitter jag här
har nyss fikat, sett riverside och pratat med mamma :)
ska på modomatchen imorn me emma! :D:D:D
haha, jag går typ på de flesta modomatcherna nu :D
men är det nån som ska diit? (:
alla kommenterar som ska dit :o
hihi :)
men nu örk jag inte skriva mer :)
kan bjussa på nååra bilder som finns här på mammas dator :D

pussss <3

min sötnos <3:)
fortfarande min sötnos <3:)
min lilla model <3:')
''toppmodel mamma, toppmodel'' HAHA
''angelina; jag har tråkigt!
                                                                                                      mamma; ja, jag vet inte vad du ska göra
                                                                                                      angelina; men vadå, ska jag ta bussen
                                                                                                                     upp till umeå eller?'' HAHA
''mamma; sluta slicka dej runt munnen!
                                                                                                      angelina; men vadå, det är ju den goda
                                                                                                                    såsen jag vill åt'' HAHA
''mamma; men pappa jobbar ju, han kan ju
                                                                                                                  inte hålla på sjutsa dej.
                                                                                                      angelina; ja men, han har känslan men
                                                                                                                    bara inte rätta viljan'' HAHA

haha, sötnos, hon kommer med så konstiga saker :p
bara man fattar så var det jätte kul :D

<3
avslutar med sötnosen <3 
han blir bara sötare för varje dag som går

lite gamla bilder, eller dom är sen i somras, men liksom vem bryr sej? :)
<3
Jossi:

Jag saknar Angelina! Hon var såå söt när hon kom på besök förra helgen!! Saknar dig också Evy, det skall du veta ;) Ska bjussa på en stor j*vla kaffe nån' dag!

Kommentera inlägget här: