21 :D The best day in my life :D <3

ja, som sagt är jag med mina kompisar å sover över :D dom var trååkiga som bara den :O Dom har somna redan å vi som hade bestämmt oss för att inte få somna före 3 :P å nu är kl 02:14 ^^ Jag är inte ett dugg trött, jag är hyperaktiv :D jag å emma sjöng singstar för att hålla pss vakna elr vi kansme inte direkt sjöng men men.. hah x) ja eftersom det finns inget att göra å jag är hungrig så sitter jag nu å bloggar å vräker i mej lite chips å dipp :D haha :P jag har tänkt att väcka dom runt 4 om jag är vaken då^^ iaf emma :D <3 Men det kommer väl lite bildextra eftersom jag ska hålla mej vaken till 4 ^^ haha :P iaf till 3 halv 4 ;D men det kommer lite bilder från kvällen då jag å emma ''värmde upp'' med lite sjungning osv kommer några bilder iaf i nästa inlägg ;P <3 puss å hej :D<3
Jossi:

Tack för komentaren evy, det var... smickrande... Du är lika gullig själv!! :)

jossi:

Tack för komentaren evy, den var smickrande :)hahe

ej anonym:

hej evy" nu får du ta och blogga innan du dratt! O-O" //Kramar jossi :)

Pemmuty:

Mahaha, vi var inte alls tråkiga :O

Jag vet, jag e lite efter xP

haha :D <33

Kommentera inlägget här: