Lördag

(null)
Godmorgon!

Inte mycket har hänt sen sist, onsdag hälsade jag som sagt på mormor på sjukhuset och sen jobbade jag kvällen. Torsdag hade vi personalmöte på morgonen, sen gjorde jag inte mycket alls innan jag började jobba igen. 
Igår var det fredag och min långhelg började, for ut till min lilla gos farmor, fick lunch och massa fika och myste med henne i flera timmar. Perfekt sätt att starta helgen på. Sen på kvällen for vi till Jespers föräldrar för att fira hans mamma som fyllt år. 
Inatt har jag sovit som skit, började med att jag frös som en dåre igår kväll. Tillslut somnade jag väl men vaknat flera gånger inatt, börja få ont i halsen osv. Klockan halv 6 gav jag upp, klev upp och hämta halstabletter och kikat runt lite på telefon. Nu känns det lite bättre för tillfället och klockan är snart halv 7, ska se om jag kan somna om en sväng innan vi ska kliva upp. Idag blir det sundsvall med min prins, en shoppingdag för att sedan spendera natten på hotell, gosigos. Nä, vi hörs! 
Kommentera inlägget här: