6 år 🖤

Igår, 13 januari, är det 6 år sedan det blev han och jag, bästa åren i mitt liv.

(null)
Vi for till sundsvall i lördags, började med en runda på Ikea innan vi satt oss och käkade lunch på birsta. 

(null)
Vi gick runt och shoppade litegrann innan vi begav oss mot hotellet, alltså wow vilket view vi hade från rummet.

(null)
Vi tog det lungt på rummet ett tag inna vi fixade oss och sen gick vi och bowlade, förlorade stort som vanligt....

(null)
Sen for vi till vårat favvoställe och åt, vi var här för över 3 år sedan också och vi råkade båda beställa in exakt samma sak som då haha, vad är oddsen.
Sen for vi tillbaka till hotellet och myste framför en serie innan vi slocknade.

(null)
Morgonen därpå tig vi sovmorgon och sen åt en sjukt god frukost innan vi checkade ut och begav oss hemmåt.

(null)
(null)
Fatta att 6 år har gått.. rättare sagt flygit förbi. Jag kunde inte vara lyckligare än vad jag är nu, att leva mitt liv med dig är det enda rätta för mig. Jag älskar dig, nu och föralltid 🖤
Kommentera inlägget här: