Lördag

(null)
(null)
Så söt så jag tror jag döööör

Hejhopp, vad har hänt sen senast då? 
Torsdag var det tänkt att jag skulle städa men så blev det inte, hann slänga in en tvätt innan en saknad vän hörde av sig för att mötas upp på en lunch. Vi satt och prata läänge, var inte hemma fören närmare 4, men det var lite att prata om då vi inte setts på ett år, sjukt. Sen hände det inte mer den dagen då vi bara hängde i soffan på kvällen.
Fredag bestod av städ, inte lätt att städa med en bebis som knappt sover och vill ha uppmärksamhet heeela tiden, men jag hann de mesta förutom dammsuga. Sen vid halv 3 hämtade vi upp Agnes för en prommenad runt höglandssjön, vi hann gå halva sen börja det spöregna, helt sjukt vad blöt vi blev haha. Sen blev det tacos till middag innan vi skulle vara hos min moster klockan 6 för 5kamp med släkten, en väldigt rolig och mysig kväll!!
Idag är det lördag, trött var vi imorse då vi inte kom i säng fören efter halv 1 inatt.. Menmen, vi ät frulle och tog det lungt innan vi begav oss mot Sidensjö, for först hem till Js föräldrar, lämnade lillen och sen drog och checka in ett hus. Efter det hängde vi hemma hos Js föräldrar och hans faster med familj kom även förbi, väldigt trevligt. Nu är vi hemma och har nyss ätit, ska väl slänga på en film och skära lite grönsaker med dipp, yum. Eller ja, hade hellre smält i mig ett kilo godis men försöker dra ner på sockret och ojojoj, det är inte lätt alltså, är så extremt sockerberoende så det är tragiskt, har typ varit bakis denna vecka då jag ej ätit socker vilket jag annars gör varje dag.. Menmen, vill ju komma i mina byxor igen nångång så jag hoppas detta är nyckeln till det.
Nä, nu ska jag mysa med min familj, vi hörs!

Kommentera inlägget här: