Tisdag

(null)
Godmorgon, klockan är kvart över 6 och jag har redan varit vaken i 45 min...

I söndags hade vi en riktigt degdag, vi vaknade tidigt och låg framför tvn i flera timmar bara innan det var dax att göra sig iordning för middag i Sidensjö hos Js föräldrar. Sen blev det även födelsedagsfika hos hans moster senare på kvällen.
Måndag bestod av jobb, har 3v framför mig med bara jobb på förskola så känns skönt med lite omväxling, så hade kortdag igår och slutade redan kl 13 och sen gjorde jag inte alls så mycket, vi gjorde pizza och sen somnade jag i soffan, tidigt som vanligt. 
Ja, vilket resulterar till att man vaknar tidigt av sig själv, menmen kvällstrött som man är. Idag jobbar jag 7:30-17, så längre dag idag, menmen får ju jobba med mamsen så det går ju bra. Sen ikväll är tanken att hänga med Agnes!! Nä, nu ska jag börja kliva upp snart, vi hörs.
Kommentera inlägget här: