Onsdag

(null)
(null)
I söndags var vi som sagt i Sidensjö och åkte skridskor, även grillade och drack varm choklad, så mysigt!!
I måndags hade jag stängning, så hann inte mer än hem, åt middag och sen somnade.. Kul tjej. Haha
I går, tisdag, så jobbade jag bara till halv 4, hade sedan lite paket och hämta ut så det tog ju sin tid då trafiken är kaos den tiden.. Jaja, sen låg vi framför tvn och kika film innan jag somnade ganska tidigt där.. som vanligt.
Idag är det onsdag, klockan är 25 i 7 och jag börjar kl 7 så ska snart dra mig till jobbet, har kortdag idag och slutar redan kl halv 2 vilket känns otroligt skönt!! Gissa om jag ska hem och kika på julfilm sen (får inte titta på julfilmer på kvällarna när J är hemma..) Haha, nä, ska göra mig iordning för att fara, vi hörs!
Kommentera inlägget här: