Lördag

(null)
Alltså kolla vad mysigt, älskar när granen står där och det är massa julklappar under, bara 9 dagar kvar nu, så mysigt 🖤

Igår var det fredag, jag jobbade och sen fixade jag dom allra sista julklapparna, eller ja, har en kvar, men den kan jag inte fixa själv så, så det var skönt att få gjort. Sen for jag till mami för middag, hängde kvar där halva kvällen och såg film och myste bara. For hem runt halv 11 maybe, tog då tag i att renbädda och hänga in kläder i garderoben som jag skjutit på hela veckan. Så skönt när de va gjort, vid halv 1 nångång hamnade jag i säng och då kom äntligen kärleken hem, alltså obeskrivlig känsla, så skönt att ha honom hemma igen.
Idag är det lördag, vi har degat framför tvn i några timmar och nu ska vi göra oss iordning för att fara och kasta kartonger och handla lite. Idag fyller Agnes år så vi ska hinna dit en sväng också innan vi ska på julmiddag med Jespers släkt, myslördag!

(null)
Grattis igen bästie, i don’t know what I would do without you. Hoppas du får en världsbäst dag så ses vi sen, älskar diig! 
Kommentera inlägget här: