Äntligen ledighet

(null)
I söndags så jobbade jag 7 till ca 14, fick gå tidigare då det var lugnt och vi skulle bort så var skönt att det gick. Klockan 17 samlandes vi släkten på pappas sida och firade lilla julafton som vanligt den 23dje, god mat och fika och julklappsleken såklart, mys! Vi for sedan till Sidensjö och sov där. 

(null)
Julafton. Alltså kolla så fin jul vi fick, både vit och solig! Vi vaknade upp hos Jespers föräldrar, åt en låång frukost och lite julklappar blev öppna. Sen gick vi ut för lite pulkrejs, när tårna var stenfrusna gick vi in för att göra oss iordning sen bara mysa och öppna lite fler julklappar. Vid 15 var det dax för oss att åka vidare, då vi skulle till farmor min för middag och spendera resten av kvällen där. Mitt i kalle satt vi i bilen så självklart blev det de i högtalarna..
(null)
Väl hos farmor blev det glögg, sen middag och sen julklappsöppning. Sen satt vi bara och hade det trevligt tills klockan slog 00 och vi for då hem och sov.

Tisdag spenderades i soffan halva morgonen, sen for vi till mormor och morfar för att äta middag och fira julafton med dom och släkten på mors sida, var en mysig kväll.

Onsdag var det dax för jobb igen, jobbade 7:30-15:30 sen hängde jag med Anjelita resten av kvällen, drack te och prata skit.

Torsdag jobbade jag 5:15-13:45, sen for jag till syrran och fick middag där och lekte med barna, gos.

(null)
Fredag idag, jobbade 5:15-13:45, gick hem och packade klart sen direkt in i bilen och mot fjällen!! Så nu är klockan kvart i nio och vi landade för en lite mer än en timme sen, nu sitter vi och degar i soffan innan sängen väntar. Vi hörs
Kommentera inlägget här: