Onsdag

Hejhallå, redan gått en massa dagar sen jag skrev sist. 
I fredags när vi kom hem så packade vi upp och gjorde middag, sen blev det soffläge innan sängen kallade ganska tidigt för mig och J for och hängde med några kompisar. 
Lördag vankades jobb 7-16, sen for vi och handlade och sen blev det friterat till middag för att testa våran nya fritös, och jäklar vad gott det är alltså. Sen kikade vi bara på tv resten av kvällen.

(null)
Söndag jobbade jag 7-16 igen, sen gjorde vi middag och spelade bingolotto, pensionärerna som vi är haha. Sen somnade jag direkt efter det.

Måndag vankades jobb 5:15-13:45, sen for jag och storhandlade, lagade middag och sen tog vi tag i att rensa garderoberna i läggan för att bära ner saker i källaren vi inte använder just nu eller så ofta. Det tog sin tid och man slänger in alldeles för mycket saker där det inte syns istället för att he det på ett bra ställe eller slänga det haha. Sen var vi ganska slut på så vi intog soffläge.

(null)
Detta blev min lunch igår, yummiii.
Igår var jag ledig, vaknade redan strax innan 6, så åt frukost framför tvn och tog ikapp lite youtube som jag inte kan se när J är hemma haha. Sen vid 10 hade jag bokat tid för att fylla fransarna, så skönt att man fick det gjort. For sedan hem, åt fruktsallad till lunch och sen for till syster och hängde en stund, har abstinens när jag inte varit där en gång i veckan iaf, hehe. Sen hem och gjorde middag och intog soffläge som vanligt.

Idag är det onsdag, vaknade strax efter 6 imorse, har ätit frukost och kikat lite tv. Nu börjar jag bli hungrig igen då det är 3 timmar sen jag åt.. negativa med att vakna tidigt, man måste äta mycket mer, haha. 
Sen fyller mormor år idag, många grattis 🖤 Hon ligger på sjukhus just nu, så jag och syrran tänkte åka dit när besökstiden börjar så vi hinner träffa hon en sväng innan jag jobbar kväll sedan. Hoppas bara hon får komma hem snart.. 

Nä, vi hörs!
Kommentera inlägget här: