Onsdag och helt slut i huvudet

(null)
Min brunch igår och herregud vad gott det var, så längesen jag gjorde bananpannkakor. 

Måndag bestod av lunch och kaffe hos mormor och morfar, sen blev det storhandling, middag och sen hängde jag hos Anjelita en stund.
Natten till tisdag sov jag som en kratta, herregud. Var död när väckarn ringde 04:40.. Hade frukost och när jag plockat undan och gjort ordning för morgondagen var klockan 11, var helt död så for hem, gjorde brunch och la mig i soffan. Var bara upp och hjälpte till med middagen innan jag la mig i soffan igen och somnade vid 6? tror jag. Kan ju säga att jag var betydligt piggare imorse när väckarn ringde samma tid, hade frukost och sen var det direkt till förskolan och fortsätta jobba, här sitter jag nu och mitt huvud spränger. Längtar tills klockan slår halv 5 och jag får gå hem och lägga mig. Imorgon väntas jobb tidigt igen.. 
Kommentera inlägget här: