Someday, I’m gonna be alright

(null)
att vara ledsen tar så på krafterna
jag sover sover och sover men ändå är jag konstant trött 
jag är trött på att vara trött, jag är trött på att vara ledsen och jag är less på att ha konstant ångest
jag vill inte vara denhär personen längre som inte uppskattar livet och som inte förstår att allting händer av en anledning
jag är trött på att jag alltid trycker ner mig själv och får mig själv att tillslut alltid hamna i tårar
jag är så less på att hata på mig själv och inte älska mig för den jag är
jag är ju här av en anledning, jag borde vara glad över att just jag är jag, för det finns ingen som mig
jag borde sluta trycka ner mig själv och även fast allt går emot mig så måste jag på något sätt hitta hoppet om att det är min tur att få vara lycklig snart
att det borde vara min tur med lite medvind
just nu försöker jag bara koncentrera mig på mig själv, ta det lungt, jobba mindre och bara vara med människor som får mig att le
Nathalie :

Ååh du är värd det bästaste av det bästa. Du om någon förtjänar att känna sig lycklig. Älskar dig mer än något ❤️❤️❤️❤️❤️

Kommentera inlägget här: