100 lära känna mig frågor

1. Hur gammal är du om fem år?  
27

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? 
Lillsis

(null)


3. Hur lång är du? 
167 ithink

4. Vilken är den senaste filmen du sett? 
Autumn Dreams, mysig film

5. Vem ringde du senast? 
Eh mami tror jag

(null)


6. Vem ringde dig senast? 
Lillsis

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? 
"Men dryyygt, vad hände? 😳"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? 
Skicka sms oftast

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? 
Skilda, dock aldrig gifta men

10. När såg du senast din mamma? 
Igår 

11. Vilken ögonfärg har du? 
Typ grön

(null)


12. När vaknade du i dag? 
Runt halv 10

13. Vilken är din favoritjulsång? 
Shake up christmas tro ja den het haha, älskar jullåtar

14. Vilken är din favoritplats? 
Oj, tänkte säga soffan men det är väl inte en plats haha, fjällen annars

(null)


15. Vilken plats föredrar du minst? 
Just nu jobbet, trivs inte alls där för tillfället

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? 
Förhoppningsvis nånstans runt övik i ett hus med min egenskapade familj

17. Vad skrämde dig om natten som barn? 
Oj, när föräldrarna bråkade, det värsta jag visste och kunde ligga sömnlös föera nätter pga det

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? 
Oj kommer inte ihåg, troligtvis mina små stjärnor, dom får mig alltid att le och skratta 

(null)


19. Hur stor är din säng? 
180 

20. Har du stationär eller bärbar dator? 
Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? 
Utan

22. Hur många kuddar har du i sängen? 
Eh, sammanlagt 5-6st? Älskar kuddar

23. Hur många landskap har du bott i? 
1

24. Vilka städer har du bott i? 
Övik

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Eh, är inget fan av barfota så det andra iguess haha

26. Är du social? 
Nja, beror på haha

27. Vilken är din favoritglass? 
Oj den var svår, typ b&j frozen yoghurt med hallon och chokladbitar, men tror inte den finns längre, den va king

(null)


28. Vilken är din favoritefterrätt? 
Oj, är inte så stor fan av efterrätt, men finns en med ananas som pappa brukar göra, den är att döda för

29. Tycker du om kinamat? 
Nja

30. Tycker du om kaffe? 
Yes

31. Vad dricker du till frukost? 
Smoothie typ alltid

(null)


32. Sover du på någon särskild sida? 
Typ alltid höger sida, kan inte komma ihåg sist jag somna på något annat sätt

33. Kan du spela poker? 
Nää

34. Tycker du om att mysa/kela? 
Men jaa, bästa som finns

35. Är du en beroendemänniska? 
Ja verkligen

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? 
Nedu

37. Vill du ha barn?

Ja, de är de enda jag vill här i livet haha, är born to be a mom 🤷🏼‍♀️

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska typ haha

39. Har du någonsin åkt ambulans? 
Yes, 

40. Föredrar du havet eller en bassäng? 
Havet helst

(null)


41. Vad spenderar du helst pengar på? 
Eh typ mat tror jag haha

42. Äger du dyrbara smycken?  
Nejnejnej

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? 
Oj, svårt, har inget favorit just nu tror jag, men en jävla massa bra istället haha 

44. Kan du rulla med tungan? 
Nedu

45. Vem är den roligaste människan du känner? Pappa alla dar i veckan haha, garvar alltid med honom

(null)


46. Sover du med gosedjur? 
Nedu, har för många kuddar som tar plats haha

47. Vad har du för ringsignal? 
Haha nån såndär tråkig iphonesignal

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Vet inte, hoppas de finns kvar men tror int de va

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Eh Carolina Gynning skålen på bordet är liiiite röd haha

50. Flirtar du mycket? 
Jaa ganska så kan jag väl tycka, fråga J så får ni höra vad jag flirtar med honom

51. Kan du byta olja på bilen? 
Haha nedu

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? 
Nope

53. Vilken var den senaste boken du läste? 
Oj, kom inte ihåg, har ingen ro till att sätta mig och läsa en bok, så var väl nån kokbok isf haha

54. Läser du dagstidningen? 
Nä, står aldrig någe roligt

55. Prenumererar du på någon veckotidning? 
Nepp

56. Dansar du i bilen? 
Haha är väl inte det lättaste men kan väl hända när man är på bra humör

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?  
Rix FM

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Ja har ju varit och veckohandla så handlingslista iguess

59. När var du i kyrkan senast? 
Oj de va längesen, tror de var när vi var på konfirmation i norge för typ 2 år sen eller nå

(null)


60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Svenne alla dar i veckan

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Typ 2 nätter iguess

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? 
Eh extra speciellt? Var väl kanske när J överraskade med rosor och middag på allahjärtansdag kanske, är de enda jag kan tänka på

(null)


63. Vad lyssnar du på just nu? 
Tv:n 

64. Har du varit med i tidningen? 
Ja, när jag fyllde 18 haha

65. Vad är det konstigaste du ätit? 
Bra fråga alltså

66. Vem såg dig naken senast? 
Jesper, finns ingen annan 

67. Vad är det för färg på din tandborste? 
Rosa, är tandborsten inte rosa är den inte min haha

68. Hur imponerar man på dig?
Bra fråga, med komplimanger och lite sånt kanske, haha nä har ingen aning

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? 
Beror på vad de handlar om, men ringer nog oftast ingen, är jag ledsen håller jag det oftast för mig själv

70. Har du någon piercing? 
Öronen och naveln

71. Din största vinst? 
Aldrig vunnit nå pengar så skulle säga min kärlek

72. Civilstånd? 
Förlovad

(null)


73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? 
Insta och bloggar typ

74. Är du fåfäng? 
Eh vet int ens va de är hahah

75. Ångrar du någonting du gjort? 
Både ja och nej, man gör ju allt av en anledning

76. Hur gammal är din pappa? 
Eh, är så dålig på att hålla reda på sånt, vet knappt hur gammal jag är, men typ 53 kanske

77. Vilket är ditt drömjobb? 
Har aldrig haft ett riktigt drömjobb så, men har kommit fram till att jag inte vill sitta på kontor utan vill ju jobba med människor på något sätt, men har inte kommit fram till vad de e jag vill 

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? 
Inget jag kan komma på bara sådär

79. Vad har du haft för husdjur? 
Har aldrig haft något

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? 
Oj svår, jag har väldigt lätt att börja gråta haha, jag kollar på min kropp varje dag och finns inte en dag där jag inte skäms över den och jag tror jag gick omedveten in i väggen när jag jobbade som mest därav att jag alltid är så trött nu för tiden

(null)


81. Svär du ofta? 
Ganska, försöker tänka på det dock

82. Sverige när det är som bäst? 
Antingen när sommarn är som sommarn var nu eller vintern när det är så mycket snö som det var förra vintern

83. Kan du åka slalom? 
Ja, bösta jag visste ett tag men nu kan jag knappt åka längre pga knä

(null)


84. Vad har du ätit i dag?                                  Godis, max och bakad potatis med skinkröra, nyttig dag haha..

85. Vad har du för utbildning? 
Målare haha, tro de eller ej

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? 
Haha verkligen ingen, önskar jag kunde säga någon

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Magen och kommer alltid vara den 

88. Vilken är din bästa egenskap? 
Att jag är så omtänksam tror jag, gör inge annat än tänker på att andra ska ha det bra

89. Vilken är din sämsta egenskap? 
Oj, extremt nyfiken och otålig

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? 
Eh, vadå historiska haha

91. Saknar du något? 
Saknar att vara lycklig

(null)


92. Är det viktigt att fira födelsedagar?   Jomen det tycker jag, är sånt man ska längta till för det är ju då man får samlas hela släkten

93. Vad gör dig ledsen? 
Folk som låtsas bry sig men bara är nyfiken egentligen 

94. Vad gör dig glad? 
Min familj och de vänner som finns kvar

95. Har du varit gift eller förlovad? 
Är förlovad, förhoppningsvis gift inom nått år!

96. Vad ska du göra i helgen? 
Vet inte om jag har något planerat faktiskt

97. Vad är det knasigaste du gjort? 
Ja de var en bra fråga, har nog gjort en hel del

98. Vad har du för laster? 
Det är en del som ligger och tynger

99. Vem är din förebild? 
Min äldre syster alla dar i veckan

(null)


100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? 
Ska gå och borsta tänderna och sova, väckarn står på 04:40.. 

Kommentera inlägget här: