Tisdag

(null)
Från imorse

Igår jobbade jag 5:30-14, for sedan hem och landade i soffan, kände mig lat och trött så köpte subway till middag, gooott. Sen for vi till min moster som nyss flyttat till hus, Jesper hjälpte hon med elen då hon nu ska riva nå väggar och ja fick prata ikapp med min lillkusin (hon är dock inte så liten längre), mysigt! 

Idag är det tisdag och en ledig sådan, om man bortser från personalmötet imorse.. Jaja, vaknade av mig själv 5:50(??) och låg kvar i sängen nästan en timme innan jag behövde kliva upp. Klädde på mig massa kläder och gick ner för pm, efter tog jag min prommis, fick dock avbryta mitt i och vända om för höll på kissa på mig, livet är inte lätt med en liten kissblåsa helt enkelt, så prommisen blev inte så långt som det var tänkt. Har sedan varit och storhandlat, storstädat toan, gjort middag och ätit middag, nu håller jag på somna så ska ta arslet ur soffan, göra ansiktsmask och sedan ta en lååång dusch innan nån serie eller film väntar. Pusshej

Kommentera inlägget här: