Söndag

(null)
Från en halvtimme sen när vi stannade till i Bredbyn för middag och herregud vad gott det var och ja, varenda liten bit slank ner.

Hejhallå, klockan är snart sju och helgen är så gott som över. Vi var framme strax innan nio på fredagkvällen, vi landade i soffan ett tag innan sängen kallade. På lördagen hjälpte jag Jespers mor med att måla våningssängar och efter det blev det en sen lunch. Sen var all ork i kroppen slut, vet inte vad som hände men alla stack ut så jag gick och la mig och somnade?! Något jag inte kan är att sova på dagen, det har hänt typ 2 ggr dom senaste 5 åren, så vet inte riktigt vad det är med mig. Menmen, blev nån timmes sömn sen blev det middag innan resten av kvällen spenderades i soffan. Idag gjorde vi inte många knop innan bilen rullade hemmåt, nu är vi snart framme i sidensjö så då byter vi bil och rullar hemmåt. Blir en tidig kväll då jag fortfarande är astrött och börjar 5:30 imorgon.
Kommentera inlägget här: