Måndag

(null)
Så tråkigt att skriva när man int har några nya bilder

Hej! Måndag igen då.. 
I helgen så jobbade jag som sagt, 7-16 på lördagen och sen for vi på kalas, sen hann jag även vidare en snabbis till min moster då hon hade haft inflyttningsfika på dagen men kunde ej komma då, och då var en del kvar där på kvällen så for dit en sväng och myste!
Söndagen bestod utav jobb 7-16 igen, sen for jag bara hem och gjorde middag och hängde framför tvn, skönt.
Idag som sagt är det måndag och hela veckan består utan jobb på förskola, så skönt med dagspass och sedan få va ledig till helgen, dröm. Nu sitter jag på rast och jobbar sedan till 15 idag, sen blir det väl storhandling och får se om jag orkar mig ut på någon prommis. 

Annars händer inte så mycket, livet börjar väl falla på plats igen, hoppas jag iallafall. Ska nu få fast jobbschema också vilket jag aldrig haft sen jag börja jobba för 4 år sen, men kommer bli så skönt att veta när man kommer jobba och att man kommer få ut tillräckligt med pengar varje månad ist för att jobba ihjäl sig för att man inte får det. Så det kommer nog hjälpa mig att stressa mindre då det varit en stor stress i sig. 
Nä, ska snart gå tillbaka så vi hörs!
Kommentera inlägget här: