En mysigare onsdag

(null)

Hej, onsdag och fick sovmorgon till 8 idag, var skönt att lyckas sova så "länge" idag, klev upp och klädde på mig för en prommis väntade, mötte upp sis och vi gick tillsammans hem till henne, gjorde sedan iordning oss och drog in till stan. Blev en lunch och lite kikande i affärer, sen halv 2 hämtade vi upp Jullis från dagis och drog vidare hem till mig. Syrran skulle på möte med äldsta ungen så fick rå om dom små stjärnorna medans, mys!! Och alltid lika mysigt att få hänga med min älskade syster.
När dom for så for vi vidare till Jespers kusin som fyller år idag, smörgåstårta och fika sen landade vi hemma igen för en timme sen. Nu är det Bonde söker fru sen ska jag sova, som den trötter man är. Vi hörs

(null)
Inte lätt att få bild på dom samtidigt men alltså... guldklimparna!! Mina små glädjepiller ❤️

Kommentera inlägget här: