Söndag igen

(null)
Från gårdagens lunch och middag.

En vecka har gått sen jag skrev sist och vet inte alls vad som hänt haha? 
Måndagen bestod av jobb på förskola, slutade halv 6, så hamnade i soffan efterråt innan jag intog sängen. 
Tisdagen jobbade jag frukost så slutade 14, sen blev det storhandling inna jag hämtade upp lillsis. Blev bio på kvällen med henne och såg A star is born.
Onsdagen jobbade jag kväll och gjorde ingenting alls innan jag började.
Torsdag var jag ledig, spenderade halva dagen hos syrran sen bara hemma i soffan.
Fredag hade jag frukost och slutade 14, åt middag hemma innan jag hängde hos mami resten av kvällen med syskonen. 
Lördagen var jag ledig, gick ner på stan med J och åt lunch. Blev sedan middag på Pinchos med Anjelita, skitsnack och god mat slår de mesta. Somnade sedan i soffan vid halv 9, trötter som man är.
Idag har jag jobbat 11-15 och nu hänger vi i soffan framför Bron. 
Intressantare än så är det inte, mår inte tipptopp så har inte så mycket energi över till att göra så mycket annat än att jobba, haha. 
Kommentera inlägget här: