UNDERBARA VÄDER

(null)
I måndags satt jag på balkongen och hängde fram till strax efter 12 då solen försvinner från balkongen, vid halv 1 for jag ner till UH och träffade upp Maja och pratade ikapp innan jag började jobba 14. 

(null)
Tisdagen började med ett tidigt personalmöte, for sedan hem och då kom syrran och barnen, vi gick ner till lekparken och lekte ett tag inna vi lunchade på staden. Vi for sedan hem till syrran och myste på på deras baksida, Jesper kom och vi fick sedan middag där innan vi rörde oss hemmåt. 

(null)
Idag vaknade jag vid halv 10, hann bara kliva upp och klä på mig innan Linnea kom och hämtade upp mig, vi köpte massa gott sen for vi till en park och hängde där i solen i 6(!!) timmar, har varit så sjuuukt bra väder att det är helt ofattbart! Var så mysigt att ha henne för en hel dag då hon nu åker tillbaka till Grekland för att jobba heela långa sommaren. Hann bara komma hem innan lillsyrran kom hit, vi tog med oss Jesper och drog ner till villaparken och spelade minigolf och åt mjukglass, så mysigt! Nu har jag precis kommit hem från att gjort fransarna, så nu ska jag mysa med min karl innan vi ska joina sängen, underbara dag.
Kommentera inlägget här: