Torsdag

(null)
Bild från i tisdags när jag och kusin min for ut till farmor för lunch, fika och mys!!
I onsdag jobbade jag, började 5:30 och skulle sluta 14 men då alla som skulle jobba den dagen var sjuk så blev jag kvar till närmare 5, sjukt less vid det laget. For sedan hem till mamsen och åt, sen hade lillsis bakat kladdkaka som vi tjockade i oss och spelade wii i någon timme. (som vi gjort alla kvällar denna vecka haha..) Torsdag idag och jag hade väntat mig att va ledig idag och ha långhelg men ikke, jobbade 5:30-14 idag och sen jag sluta har jag legat i sängen, är så trött men vill inte somna heller haha. Imorgon har mamma "tvingat" på mig jobb, så blir jobb 7:30-14:30, men det blir mysigt. Jag som skulle ha ledigvecka med endast 2 jobbpass men ikke det. Jaja, ikväll kommer iallafall Jesper hem, ÄNTLIGEN, snart får jag äntligen krama om honom igen, som jag längtat, enda sen han for i söndags, dagarna går så segt när han är borta. Nä, ska väl kanske dra och handla då kylen ekar tomt, vi hörs!
Kommentera inlägget här: