Torsdag

(null)
Min dag, började med uppstigning 04:45, jobbade 05:30-14:00 och sen (hör och häpna) for jag till gymmet(!!!). Med mycket ångest och en eller två tankar att fara hem och lägga mig i soffan när jag slutade så tog jag mig ändå till gymmet när jag slutade. Jag har aldrig, sen jag börja gymma, haft sånt här långt uppehåll. Det har varit månader med stress, ångest och mycket jobb att jag helt enkelt inte orkat, någonstans har kroppen och huvudet bara sagt nej. Kanske behövde jag dehär uppehållet eller så kanske inte, kanske hade ångesten och stressen inte varit så stor om jag bara spendera några timmar på gymmet eller så kanske inte, jag vet inte men jag har bara sagt nej och hittat på ursäkter. Kände mig så himla glad och lättad när passet var över, nu längtar jag så mycket för att komma igång igen. 

Annars ikväll så hade Pinchos här i övik smygpremiär och vi var två från uh som fick gå och käka gratis så jag drog med mig Maja! Så gott och så mysigt att få lite kvalitetstid med henne. 
Nä, är så trött nu så ska nog joina sängen, jobbar 7:30-16 imorgon.. vi hörs!
Kommentera inlägget här: