Tisdag

(null)
Hejhallå! Igår drog Jesper iväg och jobbade och jag var ledig, så var ensam hemma hela dagen och kvällen vilket resulterade till att jag inte gjorde nånting alls. Eller ja, jag tvättade typ 5 tvättar men annars låg jag i soffan från morgon till kväll och hade seriemaraton och åt godis. Det var precis vad jag behövde efter skithelgen jag hade, var på sååå dåligt humör hela helgen alltså usch. 
Jaja, idag har jag varit på förskolan nu på förmiddagen och är nu hemma och ska fixa ihop en smoothie så jag har någe att äta ikväll för börjar jobba om 1 timme igen på uh. Imorgon är jag ledig och Jesper kommer väl hem ikväll någongång så då är vi ledig hela morgondagen/kvällen tillsammans, underbart. 
Annars då? Less på att jobba så jag spyr, jobbar varje helg i juni så det känns fett surt, men sen har jag lite roligare saker som väntar i juli så det är bara att blicka framåt! Midsommar kommer nog bli toppen och de e väl de enda roliga i juni, sen blir de nog en sthlms tripp efter det, sensommar med favoriter, en veckas semester och kubbyran, woop.
Kommentera inlägget här: