Söndag

(null)
Ännu en vecka har passerat förbi

Det är söndag och vad har hänt denhär veckan? Onsdag jobbade jag, kom inte ihåg vad jag gjorde på kvällen. Torsdag stod jobb på schemat som vanligt och sen hängde jag hos syrran i några timmar, var ett tag sen, saknat henne och barna så mycket. På kvälla kom Linus och Emma hit för lite midsommarplanering. Fredag hann jag med en prommis innan jobb, på kvällen for vi ut till stugan och pappa bjöd på mat, myys. Lördag ännu mer jobb, sen var vi bjudna till mami på grillat, lovely. Och gissa vad jag gjort idag? Jo jobbat, är helt slut på så har sovit sen jag kom hem, Jesper kom nyss hem med mat så vi har käkat och ser nu film, ska nog gå och lägga mig sen då jag fortfarande är sååå trött och jobbar imorgon också.. Nä, vi hörs!
Kommentera inlägget här: