Ännu en vecka har gått

(null)
När vi kom hem i lördags hade jag inte sovit en blund, kunde inte somna när vi kommit hem heller då lägenheten var 500 grader och det var såå varmt ute. Vid 6 for vi till Linus och Emma för att umgås, köpte hem mat, spelade kubb, gjorde sommarplaner och snackade skit, Agnes kom även förbi och när alla gick och la sig gick jag och Agnes ut och dansade. Klockan halv 4 vandrade jag hem för att sova och hade inte sovit på 44 timmar då, helt sinnes.

(null)
Annars har det inte hänt så mycket, jag jobbar, jobbar och jobbar bara helt enkelt, jag är så fruktansvärt less så vet ej vart jag ska ta vägen och kan ej fatta att jag ska jobba hela långa sommaren också... Kommer gå in i väggen snart alltså, usch. Jaja, sitter på jobbet nu och har jobbat 13 timmar för tillfället, bara 3 timmar kvar, härda. Nä, är på så dåligt humör så vill bara hem och lägga mig... Menmen, jobbhelgen har precis startat... vi hörs.
Kommentera inlägget här: