Redan fredag

HERREGUD VAD VECKORNA SPRINGER IVÄG!!

(null)
I måndags hade vi morgonmöte med jobbet, sen fick jag hjälpa till lite efteråt med att plocka in massa varor och så. Slutade strax innan 12 och då for vi ut till Jespers kusiner för att sola och bada och fira hans farbror, mys! 

(null)
I tisdags hämtade vi upp mamma och syrran vid 9 och rullade då mot Salusand, där hängde vi ända fram till halv 5 då vi rullade hemmåt för middag. Vi lagade tacos och på kvällen for vi till Nävertjäl och tog ett kvällsdopp, hur mysigt?!

(null)
Bild från tisdagkväll.
På onsdagen följde syrran med oss till Sidensjö för mer sol och bad, där hängde vi fram till efter 4 då vi drog oss hemmåt. Blev middag på Pinchos och sen hängde vi bara framför tvn innan jag behövde gå och lägga moi.

(null)
Torsdagen jobbade jag 5:30-14, sedan hem, vi åt subway och vid halv 6 hämtade vi upp Linus och Emma och for och bada i Nävertjäl! Kom hem vid halv 9, vi kikade lite tv sen blev det sängen.

Idag är det fredag!!! Jag jobbar just nu, började 5:30 och slutar 14, ska sedan handla inför morgondagen och sen ikväll blir det middag på Pinchos med mina systrar och mami tror jag? Sen blir det Mamma mia på bio, hur mysigt?! I helgen är jag ledig så ska njuta till fulloo!! Vi hörs
Kommentera inlägget här: