Måndag

Ny vecka igen, veckorna går så fort men dagarna så segt?? Så ologiskt och konstigt men så äre. Jag är less och trött konstant men vad gör man alltså, haha.. 
Vad har hänt sen sist då? 
I fredags jobbade jag 5:30-14 och sen var jag på gymmet en sväng med Elina, for sedan hem till min prins. Vi spenderade kvällen hos mami med henne och lillsis, mys!

(null)
Denna skönhet beskriver min lördag, tidigt på lördagen rullade vi mot sidensjö för att hämta en släpvagn för att sedan fara mot härnösand för att kika på en skoter, den på bilden alltså. Den fick följa med mig hem och vi stanna till i sidensjö nån timme för att köra litegrann, så underbart!! 
(null)
Vi for sedan på affärn och handla middag, åt och drack vin, sen kom Agnes, Emma och Linus och vi umgicks ett tag innan vi drog på krogen och dansade! 
Söndagen bestod av jobb hela kvällen, klockan halv 9 fick man en snap på en bebis också, dvs jag har blivit moster igen!! Grattis min älskade syster till en underbar liten pojke 🖤

Måndag idag och jag tänkte klä på mig nu och fara till mormor och morfar en sväng, börjar jobba kl 15 så de känns lite segt menmen, de e ju ba härda. Vi hörs
Kommentera inlägget här: