Tisdag

(null)
Asså det finns ju inge bättre än bebisgos 🖤

Hejhallå, igår påbörjade vi vårt projekt på uh, måla om lekrummet! Det såg hemskt ut och alla grejor var så ofräsha så jag och Elina tog tag i det och nu är vi en bra bit påväg! Så jobbade 7-15 igår, for sedan till syster och mös med bebis och storbebis. Idag var det egentligen tänkt att jag skulle vara ledig, men imorse ringde mamma och undra om jag kunde vikariera hos dom fast på en annan avdelning så så fick det bli, jobbade 10:30-16:00, var något nytt men ack så mysigt. 
(null)
När jag sluta for jag hem till mamma och skjutsade in lax i ugnen, gjorde sallad och när mamma kom hem åt vi tillsammans sen for till moster och drack kaffe, mys!

Annars då? Jo ikväll har jag gjort någonting som förhoppningsvis kommer få mig på bättre vägar, jag gör alltid allting för alla andra, för att alla ska få det bra, jag får ont i magen när jag ska göra saker som påverkar andra negativt. Men idag gjorde jag någoting för mig och sket i alla andra och allt som kan gå fel, just nu känner jag mig lättad men samtidigt nervös över vad som kommer att hända. Men förhoppningsvis är detta det rätta för mig och förhoppningsvis kommer detta få mig att må bättre, håll tummarna för mig, be en bön för mig, gör nånting, för jag vill verkligen må bättre nuuu.
Kommentera inlägget här: