Lördag

(null)
Hejhallå, klockan är 8 på morgonen och jag är såå trött, ännu en halft sömnlös natt.

Torsdag bestod av jobb 5:30-14, sen hem en sväng innan jag gick och fick mina fransar gjorda, det var på tiden, dom såg hemsk ut! På kvällen blev det middag framför östersundsmatchen. 
Vaknade upp 6 på fredagen när Jespers larm gick och kunde inte somna om, kanske inte så konstigt när man klivit upp 4:30 flera morgonar men ville så gärna bara få sova ut haha.. Låg i sängen nån timme innan jag klev upp och for till syster min och mös i några timmar, for sedan hem och käkade lunch innan jag for iväg och jobbade klockan 15. Skulle ha jobbat till 03 inatt men fick sluta strax innan 11 då det var så lugnt och vi var många som jobbade, skööönt! Somnade inte fören närmare 12, halv 1 nångång och vaknade först vid 4 inatt och låg vaken en halvtimme, somnade om och vaknade 6:30.. Seriöst?! Jaja, ligger och kikar på talang och väntar på att Jesper ska vakna, idag har jag tagit ledigt då vi ska på 30årsfest ikväll! Nä, lite frukost sen ska vi till Sidensjö och köra lite skoter, ha en bra lördag!
Kommentera inlägget här: