Alla ❤️sdag

(null)
Det här är det finaste jag varit med om?? 
Var på jobbet strax efter 5 imorse och var inte från jobbet fören strax innan 17, blev en lång dag, men jobbade i köket fram till 14 och sen hade tapeten kommit så vi tapetserade klart i lekrummet och fixade iordning allt som skulle in dit igen så vi kunde öppna på det för barna igen! 
När jag kom hem hade mannen min tänt ljus i hela lägenheten, köpt mina favvorosor och handlat middag, hur underbar är han inte? Baconinlindad sparris, oxfilé och egengjorda potatisklyftor och sen b&j till efterrätt framför gåsmamman, vilken underbar kväll! 
Nu är klockan snart 21 så ska göra mig iordning och gå och lägga mig strax då jag är dyngtrött och börjar lika tidigt imorgon också. Hoppas ni haft en lika underbar alla hjärtansdag som jag ❤️
Kommentera inlägget här: