Torsdag

Veckorna springer iväg nu och det är endast 11 dagar till jul?! Helt sinnes. Vad har hänt denna vecka då? 

I måndags fick jag hoppa in och jobba, 11-15 så var bara ett kortpass. Bjöd sedan in mig själv på middag hos syrran så de va perfa då jag ej orkar laga någonting åt mig själv, fick ju mysa med barna samtidigt och sen tog vi även en prommis till moster våran för lite kafferep. Mys! 

(null)
På tisdagen jobbade jag 5:30-14, hängde sedan med lillsis på stan, fick nån julklapp inhandlad och sedan åt vi middag tillsammans, så mysigt. 

(null)
Onsdagen började jag med att fara och göra fransarna, asså äntligen!! Som jag velat men så skönt att ha dom igen. Sen jobbade jag kväll, 14-23 typ. 

Idag är det torsdag och jag var egentligen ledig, meeen fick hoppa in och jobba.. gäsp. Jag som hade så många planer för idag.. jaja. Slutar om en halvtimme iaf så ska då käka hos mami, jesper är ju fortfarande borta så att laga mat till sig själv är inte ett alternativ haha. 
Nä, längtar såååå tills imorgon när han kommer hem ❤️ vi hörs!
Kommentera inlägget här: